4 Mar 2008

2 nedēļu atrofija, apelsīni un sniegs.

Šodien ir 1diena, 3. marts. Jauna nedēlja, kas sākās ar sniegu uz galvas, šoreiz tiešā nozīmē. Mums te sniga! Vispār tas laiks tāds jocīgs un nepastāvīgs - te skraidu apkārt žaketītē, te biezajā jakā ar lielo šalli. Un tad jau nav brīnums, ka visi te krekšķ un puņķojas. Arī es tajā skaitā. Tikai to nu es varu teikt jau pagātnes formā!!! Tāpēc, pēc visaam shitām-Rag week un slimošanām jūtu, ka ūdens sāk smelties mutē maacību ziņā. Laika nav daudz vairs, bet darbi, kas jāpadara - ujjj... i ne saskaitīt. Līdz šim ir bijusi tāda baigā gurķošanās un nekā īpaša nedarīšana pēc lekcijām papildus. Tad nu ar šonedēļu sāku vērst visu par labu - ziņošu kā man iet. :)
Vajag s
ākt kaut kā sevi savākt un disciplinēt, citādi tā priecāšanās par to putnu čivināšanu aiz loga un zaļo zālīti un, protams, manu mīļo laptopu manā istabā, var beigties diezgan letāli maijā... Nu es te tā sevi biedēju speciāli, ir taču tā sirdsapziņa un apziņa kaut kā jāpamodina!
Starp citu, esmu atklājusi apelsīnu prieku! Beidzot! Es esmu kaartīgs augļu neēdājs un parasti kāri uz viņiem man uzdzen tikai kāds blakus ēdājs vai mizotājs/dalītājs ar kura starpniecību varu sev kaut ko auglisku iebarot. Tad nu ar visiem tiem puņķiem un citiem štruntiem mocoties izdomāju, ka man tā-kā varētu pietrūkt vitamīnu un tā kā mūsu lētajā veikalā ir akcija uz apelsīniem un meitenes teicās, ka baigi labie, ar saviebtu ģīmi nopirku es ar! Un tagad es viņus t
ā hlopsēju iešā, baigi labie! i veselība uzreiz atgriezās i spēks kaulos.
Back to business, or back to studies! ;)

No comments: