30 Oct 2007

vot (un mans brālēns man par šito krievisko vārdu sadotu)!

Vot nevaru es aizmigt! nu kas tas ir??? Kad es varu atļauties tad nesanāk - neveras tās acis un tas procesors tur, smadzenēs, pārāk daudz ģenerē visu ko(pārsvarā jau bullsh**u). Vai tas jau ir vecums? vai arī kaut kur zemapziņā paslēpušās bailes no Ilustrētajā Zinātē lasītā par asteroīdu, kurš 2036.gada 13. aprīlī (piektdiena), ļoti lielā iespējamībā, var ietriekties Zemē un noslaucīt pat veselu pilsētu un vēl, šo to nelabu sastrādāt. Varbūt tie ir kaut kādi atkal apslēptie prieki par to, ka pēc nedēļas ilgas vientulības manas istabiņas otra puse ir apdzīvota, jo ir pārradusies Annuška. Varbut tas ir tas sasodītais pilnmēness. Un varbūt tas ir tāpēc, ka es tomēr nebraukšu, pat to pirmo reizi savas dzīves 20 gados uz baletu, kaut arī biļetes jau kabatā, jo redz' datums neder - tur būs kas cits jādara.
ehhh... diez cik ilgi es šitā nodūdošu šonakt atkal...

No comments: